« メリークリスマス☆ | Main | 第2部の受付開始します。 »

December 26, 2004

何年ぶりでしょ???

昨日、近所のお友達母娘に誘われて
スケートリンクへ・・・
最後に行ったのは、何時だろう?高校生かなぁ?全然記憶がない・・・

娘は初スケートでしたが、子供ってすばらしい~!!
最初は、つるつるして一人で立つこともできないのに
夕方には、一人で滑ってましたよ。その吸収の早さ見習いたい・・・
私の方は、夕方には筋肉痛にならないかな!?とか
心配してました。

クリスマスということもあり、途中でサンタ&トナカイさんの
エキジビションありました。いつもはTVで見る
ジャンプやスピン、同じ目線で見ると迫力あります。
娘も目を丸くして、口はポッカ~ンと見入っていました。
今日、フィギュアのフリーがTVであるので
もちろん見るつもり♪

最近、少しづつだけど、子供と遊べることが多くなってきたので
結婚&出産ですっかりチャンスをなくしてしまった
ボードも、来年はいけるかな!?

IMG_1691

|

« メリークリスマス☆ | Main | 第2部の受付開始します。 »

Comments

I do trust all the ideas you have offered to your post. They are really convincing and will definitely work. Nonetheless, the posts are very short for newbies. May just you please extend them a little from subsequent time? Thank you for the post. blogesaurus.com quest bars

Posted by: single quest bars uk | January 23, 2015 at 10:03

Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is great blog. A fantastic read. I will certainly be back.

Posted by: best dating sites | January 12, 2015 at 13:54

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/61139/2379452

Listed below are links to weblogs that reference 何年ぶりでしょ???:

« メリークリスマス☆ | Main | 第2部の受付開始します。 »