« アメリカお土産 | Main | 限定焼酎 »

January 28, 2006

冬のブーケ

IMG_4637 IMG_4634

ふわふわの羽を入れた冬らしい白ブーケ&ブートニアです♪白のバラとカーネーションを使ってます。グリーンは冬らしくシルバーレースを入れました。

今日のブーケは、本当でしたらプライベートレッスンでSさんがお作りしてお届けする予定でしたが、Sさんが、流行の風邪で点滴中とのことで急遽変わりに私がお作りすることとなりました。花材やドレスにあわせて羽を入れるアイデアなどは、Sさんが考えました。お友達にもSさんの気持ちはちゃ~んと届いていると思います!Sさんのお友達、どうぞ末永くお幸せに!!そしてSさんもゆっくりと体調戻してくださいねっ。

|

« アメリカお土産 | Main | 限定焼酎 »

Comments

It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this superb blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my Facebook group. Chat soon!

Posted by: free music downloads | February 28, 2015 at 02:27

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/61139/8416079

Listed below are links to weblogs that reference 冬のブーケ:

« アメリカお土産 | Main | 限定焼酎 »