« IKEA | Main | 復活しました! »

September 26, 2006

イベントのお知らせ

こんばんわ!今日はお知らせです。

9月30日(土)に横須賀ハウジングセンター内で「プリザーブドフラワー」の体験レッスンを開催します!我家の新聞には広告が入っていませんでしたが、レッスン生が「先生のレッスンの新聞広告みました!」と教えてくれましたぁ。横須賀でのレッスンは初めてですので、新しい出会いが今から楽しみです♪

Img_6054

|

« IKEA | Main | 復活しました! »

Comments

Having read this I believed it was rather enlightening. I appreciate you finding the time and effort to put this informative article together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

Posted by: 1997 ford explorer aftermarket parts | June 25, 2014 at 17:55

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/61139/12052040

Listed below are links to weblogs that reference イベントのお知らせ:

« IKEA | Main | 復活しました! »