« いつもありがとう。 | Main | 復活気味です。 »

February 16, 2007

御三家チョコ

Img_4514_1 大事なバレンタインデーにダウンしてしまいましたが、《ピエールマルコリーニ》が我家にやって来ました♪先日行った羽田空港第2ターミナルでもあまりの高級っぷりに「どーしよー」と迷ったのでした。。。食べる手が震えそうです(笑)Sさんありがとうございました。

 

|

« いつもありがとう。 | Main | 復活気味です。 »

Comments

My spouse and I stumbled over here from a different web address and thought I may as well check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to looking over your web page repeatedly.

Posted by: free music downloads | April 03, 2015 at 18:56

After I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive four emails with the same comment. There has to be a way you are able to remove me from that service? Cheers!

Posted by: best dating sites | January 24, 2015 at 21:28

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« いつもありがとう。 | Main | 復活気味です。 »